Sunday, January 10, 2010

C.o.n.f.u.s.e.~!!

I am totally confuse..really2 confuse!!
kadang2 kamu ok kadang2 kamu tah la..
adakah kamu sedang permainkan aku??
tp xmengapa..aku terima.
klu ini dpt memuaskan hati kamu..

kamu kata semuannya sudah berakhir..
jangan ganggu kamu lg..
& aku terima kptsn mu
lalu aku memberi kata putus
Warkah Terakhir

semenjak warkah terakhir
aku sudah tidak lg menghubungi kamu
tp semalam suddenly kamu ym aku..
mula2 terasa keregangannya..
dipertengahan spt ok..
kamu berbicara sama aku
diakhirnya spt cam kembali xok..
kamu off9 tanpa notice!
hmm~

tah la..whatever u r doing rite now..
i accept it..
i already told u dat u can sms or call me anytime u want.
u can find me..
i'll be there 4 u
even i dun get anything in the end..
for me its berbaloi..
as long as the relationship is still on!!
bcoz u noe what..
bcoz u r my special someone!!
;-)

p/s: btw thanx, i'm so hepi!!

1 comment:

epullani said...

tuh la kan.. kalau kite da sayang sgt owang uh sanggup je kite buat ape2 kan..
tp sikit pon x penah d hargai...