Tuesday, December 30, 2008

U.n.t.i.t.l.e.d~!!

hmm aku xtaw nk letak tajuk apa...
so aku letak la "Untitled"..huhuh
nk cite kehidupan yg aku lalui sepjg tahun 2008 ni..
spt kehidupan org len..x semuanya indah..
ada suka & duka..tp life aku lebih kpd DUKA dr suka..
apa boleh buat..da nama pown manusia..
sama ada terima & tabah menghadapinya..
atau menyalahkan takdir..aku pown xtaw la
samada aku terima dgn tabah..atau menyalahkan takdir...
coz aku ni jenis pendam perasaan....
so ni aku cite ikut tajuk la:-

PERCINTAAN
-aku xley ckp psl ni coz aku xb'cinta ~ single kowt..
lmbt agi nk bercinta...agipown xensem xde org nak
huhuhuhu

PERSAHABATAN
-Best Friend Forever (BFF):- erm xde le..GAGAL
-Close Friends:- ramai & still contact..(mish u all)
-Classmates:-hny certain je yg contact n close...

KEWANGAN
-sangat teruk = menganggur ;p

PELAJARAN
-Diploma Multimedia Holder ~ apply UITM
unfortunately xdpt even kwn i yg cgpa 3.9 something
pown xdpt..dianaktirikan btol..hehehe..oppss

-trying next year wit UPM plak..if ALLAH willing
dpt la masuk..hahaha..skunk cr keje 1st..

LIFE
-bese² jew ~ xde apa yg bley dibanggakan..
slaloo nya malang..

da xde apa² lg kowt..tu je la kn..
so kamu wat la kesimpulan sndiri...
bg aku life aku bese xde apa yg menarik...
huhuhu..

1 comment:

countess_anne said...

andai hari ini milik kita, gnekanlah sebaiknya.. krn esok blm tentu utk kita.. andai hari ini kita rancangkan sesuatu utk esok, rangkanlah dengan skemas mgkin tp jgn lupe pd takdir y menentukan segalanya. andai esok buat kita kecewa, redhalah dengan ketentuannya, sgaja DIA tentukan sdemikian agar kita trus berhati2 utk lusa y menjelma, andai lusa masih ditakuk lama, tiada perubahan, malah kekecewaan, sdarlah mmg sudah DIA suratkan begitu, agar kita sedar siapa kita disisinya, dan semoga kita lebih sdia dgn sgala kmgkinan y tiba biarpun sudah berusaha..


remeber... berdoalah..