Sunday, April 19, 2009

i.l.l.u.s.i.o.n.!

aku terbaca satu ruang di dlm senaskah surat kabar..dimana seorang remaja b'kongsi masalah...dia b'cerita psl ilusi yg dicipta utk menggembirakan hati..ilusi yg mewujudkan suatu tempat dimana wataknyasentiasa m'ceriakan & menyenangkan hidup...bukan dia yg aku nk cerita tp aku...aku jugak selalu m'cipta ilusi itu..m'hidupkan sesuatu watak..menentukan jalan cerita..m'olah skrip...akulah pengarah...pengarah ilusi ku....tujuan nya adalah 1 menggembirakan hati..cuma ilusi aku didalam hati...dikotak minda..tidak spt remaja itu m'bawanya kedunia nyata..maksud aku b'cakap b'sendirian...sehingga org disekeliling perasan!aku tidak taw adakah ini 1 penyakit @ tidak...tp yg aku taw ilusi ini m'bantu aku...aku wujudkan suasana yg aku ingin kan...aku bukan gila...cuma mententeramkan diri, hati, jiwa dll...aku pasti ada segelintir manusia diluar sana spt aku...yg m'cipta dunia sendiri bg memujuk diri...tah la..aku juz share ngan korang...terima @ x...it's up 2 u...ada aku KESAH!:p

1 comment:

BadekGonzalez said...

btol tu bro..
wa pon lebih kurg sama
demi sendri punya hepi,
untuk ape peduli kan?
dah mcm kurt cobain seyh
jgn kite bunuh diori sudah r...
wakaka