Friday, May 8, 2009

i. t.r.y.~!

i try to change~! maksud aku berubah menjadi lebih baik..bersikap lebih elok! Ada kwn2 kata aku punya behaviour..attitude 'xelok'...bg aku itu 1 teguran membina..aku amek secara positif dan cuba berubah...aku pun xtaw la apa yg 'bad' nye...coz kita xkan sedar melainkan org lain menyedarkan kita...maybe aku ni suka b'debat....cepat marah tp cepat sejuk (marah b'tempat ok, depends on situation)...kuat merajuk (merajuk b'tempat jgk)....mulut laser, wat lawak bodoh dll! Itulah aku...aku pun xsempurna..tp aku tiada niat menyakiti hati org lain apatah lagi hati kengkawan..yg aku pelik klu keburukan kita pasti org nampak tp kebaikan?? Bukan la mau mengungkit @ m'bangkit tp itulah hakikat...kebaikan yg slalu dibuat dipandang remeh.. senang dilupakan! klu dgn 1 kesilapan xkan xboley dimaafkan...tp aku bkn hati nyamuk yg sensitif dgn kritikan org lain...aku b'sabar shj..krn aku taw sapa aku! aku ok jerk ngan sume.. bley dibawa berunding...apatah lg aku ni jenis hepi go lucky...senyum sokmo! jarang2 la nk emo2 ni...tp yg pasti hati org lain susah tuk dipuaskan...aku da bg yg terbaek kpd sume yg aku knal... xkire la b.fwen ke..kwn bese ke...br knal 1 hr ke..asl kn die respect aku..aku pun respect die...

So kesimpulannya...jgn cepat melatah klu aku pernah menyakitkan hati kalian...bgtaw aku.. aku cuba berubah..aku manusia biasa..kdg2 setan menakluki hati aku..sbb tu b'tindak diluar batasan (pernah kew??) hahaha...jgn pendam...korang kn kenal aku ni jenis camne...wlpn kau kwn bese je tp klu ko dtg meminta bantuan pasti aku hulurkan dgn hati terbuka...ikhlas! coz bg aku kwn pntg selain famili...apatah lg kwn tu ibarat saudara kandung kita..apabila kita menjaga ikatan persahabatan kita akan mendapat pahala...wallahualam!

No comments: