Wednesday, November 11, 2009

h.m.m.~!!

Aku bengong, pusing memikirkan segala permasalahan yg aku sendiri cipta..ye mmg semua salah aku..tp apakan daya..aku seorang manusia bkn robot..aku lemah, aku ada hati & perasaan! aku ada hak utk sayang, marah, benci, suka bla3...tp sume itu memakan diri..sayang salah benci pun salah..jadi apa patut aku wat...yg plg aku benci dgn diri aku ni, aku sentiasa memuaskan hati semua pihak tp hati aku tidak pernah dijaga...aku sentiasa dikecewakan tak kira la dlm apa jua benda sekalipun...aku sentiasa ada utk kalian sume tp kalian mmg susah utk ada jikalau aku memerlukan... aku taw aku xsesempurna ciptaan tuhan..aku tak dilahirkan se'gorgeous' tom cruise xsekacak brad pitt...xtough cam hugh jackman! xkaya cam oprah...tp aku b'syukur sbb aku xcacat..tp aku xtaw mana silapnya...aku gagal dalam 2 2 persahabatan mahupun percintaan. Terasa ingin menjadi lebih kejam, lebih teruk supaya org benci...tp aku xboleh..da mmg aku dididik menjadi manusia yg baik..yg ada pendirian...hmm ntah la..masalah camni mmg xkn selesai andai manusia lain memandang aku dgn sebelah mata shj...siapalah aku!

No comments: