Friday, December 25, 2009

H.a.t.i. i.n.i. t.e.r.l.u.k.a. l.a.g.i.~!!

Hmm mungkin ini balasan utk aku...
ye! inilah hakikat yg harus aku terima..
inilah kali ke-2 berlaku dlm sejarah hidup aku..
"kau datang tanpa ku pinta..
kau pergi tanpa ku rela
.."

Aku mungkin insan bertuah dpt mengenali kamu...
tp aku insan malang krn melepaskan kamu..
Seharusnya aku sedar dr mula lg..
yg aku tidak sepatut memulakan..krn aku tahu ia pasti berakhir..
Hakikat ini tidak pernah berubah..
aku mmg lemah..
perasaan "insecure" slalu wujud...
apa harus aku lakukan..
aku memang tiada keyakinan pd diri..
aku jijik!!

Knapa apabila ia melibatkan hati & perasaan...
pasti bukan mudah utk aku buang...
ia spt parasit yg hinggap di hati..
akarnya mencengkam..
sakitnya arghhhhh

Mungkin ini adalah pengajaran buat aku..
jgn la sulami sesebuah perhubungan itu dgn kasih syg..
biarlah melibatkan luaran shj..
bila sudah menerima seadanya..
br la meyemai kasih..

Kenyataan yg harus ku terima..
segalanya sudah berakhir..
hati aku terluka lg..
;-'(

No comments: