Wednesday, December 23, 2009

h.m.m.~!!


Adakah aku kuat utk meletakkan titik noktah pd kali ini??
ntahla..semakin aku cuba lupakan...semakin kuat ia kembali...
ternyata kehadiran kamu mencorakkan hidup aku..
malam ini aku tidak dpt lelapkan mata...
aku terkenangkan dia yg dalam kesakitan...
apa yg sedang dia lakukan..
adakah tindakan aku btol...??
adakah ini masa yg sesuai...
aku bukan apa...aku takut..
aku serba salah..
aku xnk terluka bila sudah terlalu jauh berjalan...
aku pun xnk dia yg terluka..
ye lah...aku ini tidak lah sesempurna manusia lain..
tiada rupa tidak pula berbakat..
kaya pun tidak miskin pun tidak..
aku taw sume ni bukan ukuran..
tp perasaan "insecure" tu ttp ada..
sebelum bermulanya sesuatu kita harus kenal sedalam2nya...
luar & dalam...zahir & batin..
bukan hny pd sekeping gmbar..
@ melalui sms serta ym..
biasalah dialam perkenalan pasti ada keraguan..
dr keraguan wujud kepercayaan..

tp aku ni manusia biasa..lemah!! xlari dr melakukan kesilapan..
tiada niat pun utk tuduh bukan2..
hmm tahla..semua pun sudah berlaku...
hanya ada 1 cara shj utk mengatasi..
iaitu kemaafan..
jangan pula kamu membenci..
jgn la pula memendam rasa..
tiada apa dpt aku lakukan hny lah menyusun sepuluh jari
memohon ampun & maaf diatas segala kekhilafan yg aku lakukan..
ketahuilah yg kamu amat beerti dlm hidup aku..
;-'(

No comments: