Sunday, February 14, 2010

B.u.k.a.n. d.i.r.i.k.u.~!!

Setelah ku fahami ku bukan yg terbaik
yang ada dihatimu, tak dapat ku sangsikan..
ternyata dirinyalah yang mengerti kamu!!
bukanlah diriku~!!

Kini maafkanlah aku..bila ku menjadi bisu..
kepada dirimu...bukan santun ku terbungkam...
hanya hatiku terbatas..tuk mengerti kamu..
maafkanlah aku!!

petikan lirik:- bukan diriku oleh samsons


------------------------------------------------------------------

hmm aku xnk la emosi dlm hal ini..walaupun sedih..
aku harus terima hakikat..
kau bukan lg sebahagian dr hidup aku..bkn ini pintaku..
tp sudah tertulis dlm suratan takdir...
suka @ tidak kene accept jugak..
even payah cmne sekalipun..aku harus berjuang..
aku lemah..tp aku akan cuba sedaya upaya..
terfikir utk menyimpang dari landasan kehidupan..
semata2 utk menyingkirkan kamu dlm hati ini..
menidakkan kewujudan kamu dlm hidup ini..
semua itu mustahil..
kamu tahu itu!!
kn??

hmmmm~

No comments: