Saturday, February 6, 2010

T.i.d.a.k. D.i.h.a.r.g.a.i.~!!

Ntah knapa aku rasa hidup aku spt tiada gunanya..
Dlm hal persahabatan pasti aku kecundang juga akhirnya...
biarlah apa org kata..tp aku mmg jenis org yg mementingkan persahabatan!!
sekali aku berbaik dgn seseorang itu - bertuah la dia..
segalanya akan ku beri, jgn slh paham..tp susah nk xplain..
bg aku sahabat adalah org ke2 terpenting selain famili!!

Samaada org itu kwn baik, kwn biasa, kwn apa shj...
i give my best to treat them!! tp aku rasa sume itu mcm sia2 shj..
apa yg aku buat seperti TIDAK DIHARGAI..
aku xtaw la apa yg xcukup!!
korang msj.. aku bls..korang ajk kuar..aku kuar..
i've try not to disappointed u all...
if aku xdpt tlg...aku minta maaf...
tp korang2 sume ni mmg buta kn..

aku didepan mata ni kau abaikan...
tp bila aku sudah berjauhan..
br la terhegeh2 nk cari..
sudahlah..aku kini tawar hati dgn kalian semua...
kalian yg aku anggap shbt!!
semoga kalian berbahagia ye....
xperlu lg cari aku..
enough!!
THE END

No comments: