Wednesday, June 16, 2010

S.U.S.A.H.~!!

Mmg SUSAH! Its FUCKING hard u noe...

Frens with straight guys susah, sbb when their girlfrens around
dia lupa kwn dia sebelah ni ha! da jd tggul kayu plak...
then bila awek ada, aku dilupakan..
time awek far away from him, br lah terhegeh2 msj ajk lepak bla3
dats straight guys laaa...

frens ngan lelaki lembut, gay pun susah!
bcoz org sekeliling pandang serong...
ya udah, terserah aja kok..asalkan kita ikhlas..
peduli apa gua!

Frens dgn perempuan pun susah especially yg udah ada pacaran!
hmm boypren cemburu pulak dah!! adoyai..weh aku xensem laa...
lgpun sapa suh kau xluangkan masa ngan awek kau!.
biarlah aku mengambil aleh tempat kau..
hahaha ada aku kesah ngan kau??
ok!

Frens ngan Perempuan yg biasa ( xcantek xhodoh yg sedang2 saje ) dan single pun susah!
hmm ada yg feeling ngan kita...ni bkn perasan bgs tp i can feel it!
xsume la...tp ada yang menaruh harapan..
ye la, aku kan nice melayan mereka ini..
mmg aku syg mereka..
tp sbg kwn je kok!
xboleh lebih2 nnt xbest...xleh gurau kasaq!~
hahaah...

Adooyaiiii~

Haish terpaksalah aku wat bodoh je...
walaupun ada org mengata ke apa ke..
aku layankan je la..
janji aku berkwan & bukan bermusuh!!
ok dats so daus..
abes sume dia berkwn..xkire usia, jantina, orientasi seks dll..
hahaa..janji aku H.A.P.P.Y.~!
ada aku KESAH??
=)

No comments: