Saturday, August 21, 2010

A.l.a.i. K.u.r.i.s.!

So Sepanjang aku deactivated account fb! dlm 2 minggu kot..
hny sorang je sahabat perasan aku menghilang lalu meng'sms' aku!

dia:- Weh daus mane pegi fb ko??ke ko remove aku..sedeh gila.
aku:- eh, erm mana ada..aku juz deactivate my fb account lol~ napa rindu aku ek?
dia:- Owh ye ke..igtkn ko remove aku..haha..asl deactivate ??
Rindu la jugk..lame gile xjumpe ko..haha

and the msg continue dgn tny la mcm2..watpe, sehatke..bla3....
so seramai 200++ frens aku in fb hanya sorang je noticed aku menghilang!
mungkin ada yg noticed tp wat bodoh je..
tp xkesah la..aku mmg xde tempat dlm hati dieorg!
ginilah nasib org macam aku...! tp
apa boleh buat tahi kambing bulat kan!

hahaha..hmm back to the sahabat yg ingat aku tu...
actually aku knal ngan dia br je 6 bulan ++ ( masa keje isetan klcc )
alkisahnya dia ni part time promoter lacoste import dr luar!
masa tu brand Lacoste wat fair 8hari dlm isetan!
dia budak lepasan spm..bekerja sementara tggu result!
lgpun 8 hari je kot..kire aku la handle kan..sbb aku supervisor!
masa dia keje dlm isetan tu xde la beria2 pun knal..
nak dijadikan cerita...hari terakhir dieorg kat isetan ( end of the fair! )
aku terserempak dgn dia n the gang kat dpn roti boy..
( hny org pernah g klcc je taw..haha )

time tu aku nk blk rumah..so tegur2 lah an...
masa tu dia b'3! So lg 2 balik naik bas..tinggal la dia sorang
kebetulan aku ngan dia blk naik tren...so dlm tren lepak sesama!
tp aku turun lu kat stesen masjid jamek! dia trn kl sentral!
so sblum aku turun tu dia ask for my phone no.!
aku kasi la...dlm tren ( star ) dia msj aku!

dia:- ni budak yg dlm tren td..haha

tu je 1st msj yg aku ingat dia anta..lebih kurang cm2 la! then mlm tu jugak aku add dia kat fb n ym! so sejak da add kat fb..da xmsj sgt la..sume kat fb or ym! and itu lah hari terakhir aku jumpa dia..ada jugak plan nk ketemu..tp tidak kesampaian..

so moral of the story, kwn br jugak yg hargai aku..
kwn lama..wat bodoh sudah!
ok dats so duniawi!

No comments: