Monday, June 20, 2011

19 JUNE 2011 !

My birthday .
19 June 1986/2011
So skrg genaplah usia aku 25 tahun .
tp tade apa2 pun yg best .
pencapaian ? ZERO
bukan negetif tp itulah kenyataannya .
HARTA pun tiada .
Cuma aku bersyukur sbb nyawa aku masih dipanjangkan lg
utk menghadapi dugaan yg bakal menimpa .
Ok lah just nk share2 story sket ngan u'ollss ni
Sepanjang aku hidup 25 tahun ni
hanya 2x je aku potong kek birthday ;)
sekali masa aku kecik . ( sekolah rendah )
sekali lg tu ( sekolah menengah )
tu pun celebrate beramai2
ngan budak2 yg lahir JUNE gak .
tp klu HADIAH itu . boleh lah .
ada tahun dpt ada tahun xdpt . huhu.
so tahun ni aku xdpt pape
melainkan card ucapan buatan tangan dr teman2 sekerja
ok lah tu . aku pun tak harap apa2 .
dah biasa kot ;)
k lah . ni aku tunjuk card buatan tangan tu
hehe ;p


No comments: