Monday, June 6, 2011

B.e.n.a.r.k.a.h. i.n.i. ?


Semalam tatkala sedang rancak berbual dgn seorang teman . datang seorang lelaki berbangsa cina mengganggu perbualan dgn melakukan aksi ala-ala 'gay' boy dgn teman aku td . Teman aku yang tampan lagi sasa itu melayan lelaki berbangsa cina itu sambil berbunyi "ah ah sedapnya". lebih kurang seperti itu lah . Memang kelakar , kerana aku juga turut ketawa menyaksikan adegan itu . Lantas aku teringatkan kata-kata aku sebelum ini , aku pernah b'tanyakan teman aku itu satu soalan iaitu "benarkah dalam diri lelaki normal ada sedikit naluri gay". Aku cuba mencari jawapan pada dia kerana dia antara teman yang boleh dibawa berbual . Apatah lagi dia sudah mempunyai pacar [ kekasih wanita ye ] . Jadi soalan itu sesuailah jika ditanya kepadanya . Jawapan dia agak memeranjatkan apabila dia bersetuju dengan pertanyaan aku . Dia jawab "adalah sikit" . Aku mula berfikir apakah sememangnya wujud perasaan "songsang" ini didalam hati lelaki "normal".

Sebelum ini aku sudah pun mendapatkan jawapannya . Ya memang benar . Tapi mungkin tidak semua lelaki normal mempunyai naluri "gay" . Disini aku akan bercerita sedikit tentang cerita lelaki normal tetapi mungkin mempunyai naluri "gay". Adakah niat dia bergurau senda bersama rakan-rakan ataupun memang niat dia ingin melihat kemaluan rakan dan bergembira kerana dapat melihatnya . Ikuti kisah-kisah ini:-

1. Berlaku disebuah IPT dimana asramanya seperti asrama sekolah yg mempunyai dorm2. Dan bilik air yg besar . mempunyai kolah . So faham2 sendirilah apa yang berlaku jika lelaki mandi beramai2. Orang yg menceritakan ini juga pernah terkena dimana tualanya ditarik . Motif apakah itu ? Bergurau senda? atau mmg mempunyai niat utk melihat kemaluannya ? Yang kelakar tgh berak pun kene intip . HUH~

2. Di IPT yang sama . Ketika anda meraikan hari lahir anda . Budak2 dorm menghadiahkan anda sesuatu yg pasti anda tidak akan lupakan . Anda dipegang beramai2 dan dilancapkan sampai pancut . Apakah itu ? Adakah itu digelar bergurau senda juga ? Ataupun itulah hadiah yg paling indah anda dpt sewaktu meraikan ulangtahun kelahiran ? Maksud aku adakah wajar kita diperlakukan sebegitu ? NORMAL kah perlakuan seperti itu ?

3. Disaat teman serumah . sedorm . sebilik . sedang mandi . sedang tidur . OK lah . aku cerita yang sedang mandi dulu . sanggup anda memanjat ataupun merobohkan pintu bilik air semata2 ingin bergurau senda ? Eh silap ingin melihat rakan itu berbogel ? Tabiat apakah itu ? Dan yang ini pula tentang rakan sedang tidur apatah lagi hanya memakai boxer . Kenapakah tangan anda menjalar didalam boxer itu ? Ataupun jika "sosej" terkeluar sedikit anda adalah insan yg paling gembira sekali melihatnya dan berceritakan pada rakan2 . MOTIF ?

4. Then menyaksikan kemaluan teman2 dan membuat perbandingan sapa punya lagi hebat . Perlukah sebegitu ?

Sebenarnya banyak lagi cerita yang aku dengar tentang ini dan alami sendiri . Tapi tidak perlulah diceritakan semua . Aku cuma ingin tahu sejauh mana "lelaki normal ada naluri gay" itu saje . Jika ditanya pada aku , aku juga setuju . Tapi aku tidak pula sengaja mengintip teman2 mandi or meraba2 ketika mereka sedang tidur . Aku bukannya orang seperti itu , sbb aku mmg berpegang pd prinsip "what goes around comes around" dah klu aku intai org mandi . 1 masa nnt org plak intai aku mandi . Tak sanggup mak nyah ! haahaha~

So kepada sesiapa yg membaca entry ini . Silalah komen2 berkongsi pendapat ? Dan yg plg penting jangan salah tafsir pulak . Ini cuma testimoni dan persoalan . SO kita rungkaikan lah bersama k . huhu.

No comments: