Wednesday, May 18, 2011

H.m.m.m.~

Ntah kenapa aku nk gak post ni !
aku bkn apa . rasa cam diguna pakai je .
nk marah pun tak guna .
sbb aku sedar diri . so aku bersabar je la .
tp sampai bila ?
kau mmg penting . kau taw itukan .
tp rasanya spt "nothing"
ada . adalah ! tiada . tiadalah !
mengalahkan beskut chipsmore .
aku taw siapa aku dihati kau .
not that important as u important to me !
mcm aku ni beria2 sgt . nmpak sgt aku spt desperate .
atau lebih tepat fanatik . so BIARLAH~
sekurang2nya aku IKHLAS .
kata kenal aku !

dan bila disaat aku cuba mengikut rentak kau .
[ x payah contact sangat ! ]
kau datang kembali . seperti tiada apa yg berlaku .
senangkan ? eh lupa plak .
aku ni mmg R&R tmpt kau singgah .
[ tangan didada mata keatas ]
oppss terlebih sudah .
haha.

weh klu tiada komunikasi
itu namanya apa ?
weh klu jarang-jarang komunikasi
itu namanya apa ?
dah klu komunikasi hari2 itu namanya apa ?
hahaa~

daa!

No comments: