Sunday, May 22, 2011

H.u.h~?

Td dlm pukul 8 p.m ++
*msg beep*
then i opened the sms .
"Rasa mcm rndu.lama x msj.hai ;-)"
[ RASA je lah kan . ntah btol atau tidak ]
Aku ingatkan sapalah td kan .
Rupa2nya dia .
Apa lagi aku hentam la !
Then msg ke 2 dia
"hahaha.kesian ko"
[ eh . pandai plak nak kesian2 ! ada aku heran ke?? ]
NAH aku pun reply
"Huh? Perlu ke kesian? Aku bukan siapa2 kamu.."
[ biar dia rasa sket .
wlpn pd hakikatnya aku mmg tak penting pun ]

Sebenarnya aku bukan sengaja nak marah ke apa ke !
Tapi, ntahlah . Aku tak seronok dgn keadaan spt ini .
Aku rasa aku seperti tempat persinggahan je. R&R!
bila butuhkan sesuatu SINGGAH !
so aku rasa lebih baik takpayah . hanya ada 2 cara shj .
1. kau kembali menjadi diri kau yg aku kenali dulu ! @
2. pergi dari hidup aku dan jangan kembali !
mungkin ini jalan TERBAIK !
bukan hendak memutuskan silaturahim .
tapi tidak ingin "berperang" lg .
Cukuplah sampai disini~
Aku mengalah!
=)

2 comments:

Anonymous said...

bajet bgs sgt la ko ni

- mista dausz - said...

tak pun .
tak sebagus kau !
sound2 aku tp guna anonymous .
jangan lempar batu tp tangan sorok!
pondan sangat !
heh~