Saturday, May 7, 2011

P.u.j.i.a.n. !


Semalam aku menerima pujian dari seorang pakcik !
Ikhlas atau tidak hanya empunya badan yang tahu .
Dia bilang pada semua yg ada dikwsn kejadian
"Firdaus ni bagus, dia mempunya mental yang kuat !
orang kata apa pun dia wat keras je ,
wat derk je . "

( maksud pakcik tu apabila orang kutuk aku la )

Aku mmg seperti itu , aku tidak akan sesekali
tewas dengan kutukan org lain !
Cuma jgn sampai aku jatuhkan kau balik !

sambung lagi kata-kata pakcik tu
"mcm kita ni tak kesah orang nak kutuk ke apa ke !
sbb kita open minded tp cuba klu kita balas balik
org tu , pakcik takut dia melenting balik "

then pakcik tu bercerita ttg seseorang yg pernah
dia balas kutukan ! dia panggil org tu "weh kerbau"
5 hari org tu bermasam muka !
kelakar pula aku mendengar cerita pakcik itu.

bak kata pakcik tu
"ko kutuk aku boleh . aku kutuk ko . ko sentap !"
HAHAHAHA !
whateverlah . yg penting THANKS PAKCIK !
=)


No comments: