Friday, February 20, 2009

D.u.n.i.a. B.e.l.u.m. B.e.r.a.k.h.i.r.!

"Dunia belum berakhir..bila kau putuskan aku.." hahaha..saja je guna lirik lagu tu..xde kene mengena pown ngan aku...maksud aku ngan tajuk tu...wlpn pelbagai rintangan & halangan yg menimpa diri aku..aku masih boleh tersenyum lg...bukan itu saja..tp bila nasib yg agak malang sejak 2 menjak ni...aku masih lg boleh b'diri...ye la..mcm2 berlaku kat aku...kene tipu la..da ar b'kaitan ngan duet..tp xpew..aku redha..then dunia p'shbtn pun xberapa bagus..percintaan plak ada la org yg aku nk tp tu la..aku mls nk involve dlm dunia tu...menyusahkn aku je..wat serabut kepala..tu bg aku la...then kerja..skunk aku masih lg penanam anggur yg setia..ada la apply sana sini.... tp xdpt..hahaha..xde luck kn...erm pape pown yg menimpa aku..aku masih lg tersenyum.. mmg la hati ni pedih..kecewa..tp aku pendam je..tgk teman2 sekeliling begitu b'tuah..mmg aku cemburu tp bkn hasad dengki ye...hmm bila la aku nk b'tuah mcm mereka...walau apa pun yg terjadi...bg aku "Dunia belum Berakhir"...akan ku teruskan kehidupan ini selagi hayat dikandung badan... hadapi dengan senyuman... ;D

3 comments:

badek_gonzalez said...

thats rite brother...
keep up d good work
:)

countess_anne said...

senyumlah
walau disaat menghadapi rintangan..
kerana dunia ini satu ujian...

epullani said...

yew.. hadapi dengan senyuman... :D