Friday, February 20, 2009

I.n. m.y. p.l.a.c.e.!

sebenarnya bkn itu lah tajuknya tp lbh kurang kot..erm yg tepat maybe if u were in ma shoes.. if xphm gak..ni lirik lagu ct "pernahkah kau b'mimpi seketika berada ditempatku.. m'bayangkan pahit manis b'lalu tak siapa pun tahu"....cam2 la maksud aku...hmm aku pun xphm la, knp manusia ni egois..t'masuk aku la..ye la krn egois tu la masalah b'laku..& kini aku yg tanggung segalanya...hmm aku x minta pun sume ni b'laku..perpisahan ini..ataupun lbh tepat kepudaran sesuatu perhubungan...klu boleh biarlah ia mekar b'kembang...mana ada org b'kwn or b'cinta utk 1 tempoh saja..mesti klu boleh nk kekal selamanya..biar smpai surga..tp tu la..kita hanya merancang tuhan menentukan..

b'balik kepada tajuk cite ni...cuba la kamu berada kat tempat aku...baru kau tahu betapa pedihnya bila org yg kita harapkan..org yg kita sangka akan b'juang b'sama menuju tangga kejayaan..kini tiada lagi...tiada niat tuk m'bangkitkan..cuma disini shj tempat aku meluahkan isi hati aku..aku tiada org lain selain blog ini..mmg aku ramai kawan..nama pun kwn bkn nya sahabat sejati..xkn nk cite kat sebarangan org plak kn...parah nnt! kwn yg ada pun sume tuk b'suka ria...yg nk menangis b'sama aku..hmm nggak ada kok.. :(

hmm yg aku pelik la kn..setiap kali aku ada shbt sejati pasti akhirnya mereka yg b'paling tadah.. maksud aku m'jauhkan diri & yg seangkatan dgnya la..aku pun xtaw la salah sapa...salah aku kew?? namun aku da beri yg t'baek...tp tu la..kadang2 kita je anggap die sahabat sejati walhal die anggap kita ni cam barang je..well we dunno kn..cuma kali ni aku kecewa sangat..ku sangkakn dialah shbt sejati ku smpai surga tp?? forget it!

cr yg baru?? bukan mudah tuk mengenali isi hati manusia neh..bak kata pepatah rambut je sama hitam hati lain2..pe tah lg nk cr insan yg boleh terima diri ini seadanya...kita taw kn zaman sekarang ni harta benda & rupa paras lg penting..mungkin xsemua tp jgn la hipokrit..aku yg hodoh ni pown nk awek cantek shbt ensem..hahahaa..tp tu la..apa yg ada kita terima wlpn nan ado! huhu..coz bg aku rupa mmg pntg tp hati lg pntg...kn? kn?

kepada insan yg mengenali diri ini...aku rasa aku da berikan yg t'baek..buruk baik aku terima la dgn seadanya..jika suka..jika xsuka trus terang sahaja..jgn pendam..klu x buruk padahnya...
bg aku xkira ko kwn bese or kwn baek ke..aku layan sama je..aku bg 100%...eh silap if b.fwen 101% la..hahaha...apa je yg korang minx pasti aku tunai kn..yg dibwh bidang kuasa aku la kn..if minx kereta cmne aku nk bg..aku pun xpakai..sepak kang! hahaaha...

well tolong fahami maksud aku ni "CUBA KAU BERADA DITEMPATKU"....cuba kau tanya diri sndiri apa perasaan kau jika aku lakukan begini disaat kau masih m'butuhkan aku! hmm

3 comments:

badek_gonzalez said...

complicated...
well, it was just an expression
hoho
papepon, hope u will stay strong
coz, like i've said..
life is too short to be pissed all the time..tp, pissed for sumtime, ok r..hehe

countess_anne said...

kadang2 kita lupa...yang disisi kita sentiasa ada seseorg... dan kita hanya sentiasa memandang seseorg y lain tu je... hingga kan seseorg yang ada untuk kita tu pergi dan membawa diri... tp as manusia it is normal... sesudah kehilangan baru kita sedari betapa bernilainya seseorg itu...

epullani said...

kite kene kuat dengan mainan dunia nh... sabaq je banyak2 ek... mohon petunjuk dari Nya. akan ada insan y menyayangi kita tanpa kita perasan akan kewujudannya...