Saturday, July 11, 2009

F.u.n.n.y.~!

hahaa..aku pun xtaw la sesuai ke tajuk tuu..ni kisah psl kehidupan manusia...apa yg aku nk story ni mungkin b'laku juga pd anda...hmm cmne ek nk mulakan cite..adoyaiii..xde idea...hmm entam sajalah labuuu...

ok la..aku nk cite kisah kwn2 yg kita pernah kenal, wat mcm2 perkara..ketawa, main, blaja, b'gurau senda..dll..tp kini apabila ketemu wat xknal jerk..ramai gak kengkawan yg aku knal zaman skolah rendah & menengah tp bila b'temu wat bodoh je..aku pun sama...kelakar kan..aku bukan apa..aku ni penyegan orgnya..apatah lg sudah lama terpisah..selalunya org tu la yg starting wat xknal....so aku apa lg..kerek skali la...tp bila dipk zaman2 muda2 lu..rasa cam xpatut je mende ni b'laku...kelakar plak rasanya..bukannya xpernah b'kawan...tp xpe la..aku pun xkesah... lgpun perwatakan pun da berubah..perangai pun da berubah..ada yg good ada yg bad..masing2 ada haluan sendiri...so lantak korangla..ada aku kesah..hahahahaa..

2 comments:

epullani said...

sombong!!!

badek_gonzalez said...

ada betol gak ape lu cakap bro..
aduss..
terasa seketika..
huhu
tp, bkn pe..
kalu tegur pon, xde modal nak borak..huhu