Sunday, July 5, 2009

j.o.u.r.n.e.y. t.o. t.h.e. n.o.r.t.h~!

jumaat 4.7 yg lalu aku gerak ke ipoh, blah mlm dlm kul 11 beramai2; sedara mara sepupu sepapat...naik bas persiaran rombongan cik kiah (hahaha) ke Parit, Perak! Tujuan nya pergi kenduri kawen sepupu aku...kire sambut menantu la..g umah keluarga blah lelaki plak..aku pun xtaw la nk cite cmne...tp sepanjang mlm tu aku tido 15-20min jer..mungkin rindu ngan ipoh kot.. da lama xpoie..hahaha..

Sepanjang perjalanan ke parit perak tu 3 kali la benti kat R&R...masa kat R&R gombak klu xsilap la...air cond bus mengalami kerosakan..so spnjg perjalanan ke perak masing2 b'peluh...berehat di Tapah tuk solat subuh..lama gak r..smpai di homestay kat seri iskandar pd kul 8pg++..so aku beristirehat la...kul 11 br aku mandi siap2 nk g kenduri...pas2 ada plak hal lg..tukar bas plak... tggu punya tggu 1 lbh br bas baru smpai...belengas aku..hahaha..

so kul 2 smpai Parit, kampung apetah?? yg aku ingat "kampung **** belanja" je..tu sbhgn nama kmpung tu..aku lupa la...lepak2..mkn2...kul 3 blah...haha..balik kuantan...mls r nk cite perjalanan balik..penat r...tp ala balik plg tension sket..ada la 7-8 kali benti kat R&R....arghhhh smpai kuantan kul 11.45mlm...alhamdulillah selamat pergi & pulang! gambar t la upload..hahah

No comments: