Thursday, July 16, 2009

to:- A.i.d.i.l~!

ko ada tag aku kn dlm title 5 tahun akan datang kn??? who am i in 5 years later...hmm well i dunno but i guess i'm still da same..hope hidup aku masih berpanjangan..n masih bernafas 5 tahun lg..wallahualam....yg berubah mungkin:-
  1. fizikal :- maybe da kurus, tough (hahaha) or maintain cam skunk..
  2. perangai:- still sama..maybe..hahahah
  3. kekayaan:- xtaw la..klu bley nk kaya, nk bli sume benda idaman but (i'm not materialistic)
  4. kekasih:- maybe ada maybe xde..hopefully ada la yg berkenan..hahaa
  5. kawen:- xtaw la..mmg target 28...
  6. kerjaya:- apa2 je lah yg halal janji rm5k++ masuk setiap bulan...
  7. ntah la..kita tgk je la nnt...2014

aku pun xpndai nk predict neh..atas tu entam je...aku hidup atas takdir yg ditetapkan..aku follow je wlau ape pun yg terjadi..wlau badai dtg menimpa..walau tsunami dtg menjelma...wahahaha

No comments: