Sunday, August 23, 2009

3.r.d. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

Pejam celik pejam celik da hari ke-3 umat islam b'puasa...so mcm mane?? seronok x? hmm bg yg b'puasa b'sama famili pasti seronok kn..bangon sahur...b'buka together-gether! x mcm aku! org bujang..sahur of coz la x! b'buka pun ala kadar je..depends on budget...huhuh! cuma yg special bg aku coz aku b'buka b'sama teman2 sekerja di kantin...jd meriah juga lak...sambil b'buka dihiburkan oleh lawak2 antarabangsa...meriah jugak la..so spt biasa hari ini aku tidak b'sahur..naseb baek perut aku dpt b'tahan...tangki besar katanya...ok la..aku nk pegi kerja...so t aku smbung lagi cite time b'buka pula..utk kalian semua "SELAMAT BERPUASA"...ok muahhhaa..

----------------------------BERSAMBUNG----------------------------

Hari ini hari b'sejarah buat aku apabila aku sendiri pergi membeli juadah b'buka di Bazar Ramadhan Dato Keramat! Coz selama 2 hari ni aku kirim je ngan kengkawan...apalg, ada la org2 yg mengirim.. aku xkesah wat amal jariah neh..lg aku suka.. =) lgpun aku guna pas tren kn..so xpyh susah2 beratur bli tiket tren..so menu aku utk 3rd Ramadhan ni NASI DAGANG + Badak Berendam + Pulut Panggang + Air Soya..Tp aku makan 1 je pulut panggang tu..2 lg aku beri kawan aku..die mengidam pulut panggang..haha.. Yg paling MENDUKACITAKAN air soya aku basi...seb baek ada org baik hati sedekah air milo kat aku...yg kelakarnya ramai plak yg offer air.. "adik amek air ni..! nak air teh x?? nk soya akak tak..bla2??"...fenin2...tp aku amek air milo..hahaha...kueh badak berendam aku bwk balik umah..mkn kat umah..korang plak mcm mane?? k la..jumpa di 4th ramadhan..muahahaha

No comments: