Wednesday, August 26, 2009

6.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

Hari ini aku masih lagi b'cuti...tp hari ini tidak seceria semalam... ntah kenapa hari ini aku rasa tidak sedap hati...serba salah... risau...x gumbira...mcm ada sesuatu je sudah b'laku @ bakal b'laku.. aku xtaw kenapa tetiba aku rasa begini..rasa nggak enak begini..waduh2! tlg la hiburkan aku..hmm! aku cuba menafikan perasaan itu..aku cuba lupakan...tp nggak bisa..! ah biar kn aje..usah dipikirin! hmm baiklah..hari ini hari ke-6 umat islam b'puasa...tp aku masih tidak b'kesempatan utk ke masjid berterawih..krn aku bekerja mengikut shift! Tp memandangkan hari ini aku b'cuti so tiada alasan utk tidak berterawih krn bak kata org2 dulu "nak seribu daya xnk seribu dalih"..Niat utk pergi terawih mmg ada tp ntah la...dosanya aku! hmm...Wlpn semalam aku juga b'cuti tp sayangnya hujan lebat membasahi bumi...aku juga tidak dpt keluar membeli juadah b'buka...kita tggu & lihat sajalah hari ini...adakah hujan masih mahu membasahi bumi?? Ok la kawan2, hope korang b'gumbira hari ini..smoga diberkati & dirahmati ALLAH s.w.t! "SELAMAT BERPUASA" muahahahah.. =)

-----------------------------BERSAMBUNG--------------------------

Hmm sekali lg hujan membasahi bumi...spt semalam hari ini aku juga tidak dpt kuar membeli juadah b'buka...minum la aku air minarel bila azan b'kumandang...hahaa..tggu punya tggu hujan benti 8.45 juga aku kuar g makan...apa lg..nasi goreng kampung + tembikai la...sume skali rm4.50..murahkan...setelah sejam di kedai makan..aku balik umah..on tenet..apa lg poker palace la..hahaah...k la...bye! muahahaha..

No comments: