Monday, August 31, 2009

10.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

Hmm br nk taip cite psl ramadhan ke-10 neh..sepatutnya tiap2 pagi sebelum pergi kerja aku akan taip & sambung setelah balik kerja...tp arini aku bgon lmbt...kul 8.40 kott..tah xingat lorr... so apa lg b'gegas la aku b'siap tuk pergi kerja...tambah plak basuh baju...tak sempat da nk update blog spt biasa..so hari ni xde la sambung2 ye? trus je cite dr pg smpai berbuka...Hari ini aku xb'sahur la seperti biasa ye...tp xde plak rasa lapar..mungkin sbb lemak dibadan yg b'lebihan kot..hahaha. Then b'buka nasi dagang lg..tp kali ni aku kirim ngan membe..tp yg pelik kalo die g bli je kene rm4..aku bli sndiri dpt rm3...pelik kn?? tp xpe la..ada aku kesah..hahaha....kuey badak berendam lg...n air tembikai sedekah oleh kwn...air tu kn bnyk...kire share la...die minum suku aku minum smpai abes..ahaha! hmm k la..xtaw nk cite apa daa...so aku wish

"Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yg Ke 52"..

No comments: