Thursday, August 27, 2009

7.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

Arghh mengantoknya, sejuk sume ada la...rasa malas je nk pegi kerja...da la hujan! Hmm hari ini ada sesuatu b'laku..tp biarlah rahsia..rahsia seorang lelaki..hahaha..Malam td aku tido kul 3 pg... tp x b'sahur pun coz aku lupa nk bli roti tuna...membe aku ada pesan if nk mkn oat die buat je la..tp aku mls la..if ada milo aku wat la..ni oat sahaja! demand katanya...hahaha! Wei aku sakit perut la nk "cherry berry"...k la aku nk mandi nk g kerja...so aku mau wish "SELAMAT BERPUASA"... muahahaaa

---------------------------BERSAMBUNG-------------------------

hmm nak kata gembira xjugak..bese2 je la..bosan kot! cuma hari ini aku sedikit bertuah...coz ada org belanja McD..jimat duit aku tuk arini...yg pntg hari ini aku sahur...br je pas mkn.. wlpn awal kul 12.30a.m tp xpe..janji mkn...janji sahur..ye idok?? esok xde la perut b'bunyi cam pe tah.. haha.. tp esk boring la..coz "kacip" (xtaw la ejaan btol @ x) aku xde...izah namanya..aku ngan die cam "kaple" plak kat tmpt keje.. b'tepuk tampar..cubit2...rehat sesama.. borak2..pape hal die cite kat aku..tny pndpt aku..kire ok la..ada dia best sket..die rajin kot! Die xde coz die cuti "weekend off day katanya.." hmm k la..c u on 8th r.a.m.a.d.h.a.n.! Gud Nite "Selamat Bersahur"...BYE!!

No comments: