Monday, September 20, 2010

B.u.k.a.n. Y.a.n.g. T.e.r.b.a.i.k.~!!

Aku tahu aku bukanlah yang terbaik dihatimu!!
aku manusia yang lemah & malang!
Aku tidak boleh mengawal apa yang berlaku..
Jika kau mengerti aku, kau akan faham kenapa semua ini berlaku..
Aku rasakan ketidakadilan yang ketara..
Aku cuba memujuk diri untuk tidak memikirkannya..
Aku cuba mengalih tumpuan..
Tapi aku tidak mampu..
Aku bukan sengaja menyakitkan hati kau..
Tp bila diri rasa ditipu..
Mungkin kita saling tidak mengerti..
Kemahuan aku mengatasi kemampuan kamu...
Aku tiada apa lagi yg bisa aku suarakan...
Aku tidak lagi mengharapkan yang terbaik..
Aku cuma mahu kau pergi jauh dari kehidupan aku...
Itulah jalan terbaik untuk kita...
biarlah aku sahaja yg terluka..
krn sememangnya aku yang bersalah...
aku buta!! lupakan segala episod duka..
jalani hidup masing2 dgn tenang & gumbira
itu sahaja yang aku inginkan!
aku tahu kau pun begitu
selamat tinggal!

No comments: