Monday, September 20, 2010

C.i.n.t.a.~!!


Pemikiran & pendapat aku mungkin berbeza dr insan lain...
so bg aku, umur skrg hny ada 3 shj perkara ptg dlm life aku..

1. bekerja
2. membantu keluarga
3. njoy.


kerana bg aku usia begini kita tidak seharusnya memikirkan soal cinta..
kerana ia akan menambahkan lg beban & komitmen kita..
bg aku biarlah lewat 20-an nnt br aku pikir kan soal cinta..
lgpun sudah tertulis setiap manusia diciptakan berpasangan!!
so tidak perlu tergopoh-gapah dalam mencari cinta..
satu hari nnt ia akan datang tanpa diundang!!
tp wat masa ni biarlah aku single & bebas...
aku tidak mahu fikiran ku bercelaru..
hati aku tidak tenteram..
dalam percintaan ada bnyk dugaan kan...
ini hanyalah pendapat aku!! tp aku sedar
ramai diluar sana mengejar2 utk berpasangan!!
baik buruk tanggung la sendiri...!!
itu hak kalian..
aku hanya memerhati!!

p/s:- seorang teman akhirnya mengakui pegangan aku ini benar!!
biarlah solo dari menghabiskan wang ringgit & masa pd
sesuatu yg belum pasti!! bg dia, ada duit kawen terus..
senang..tak perlu la nk bercinta smpai 3 4 tahun..
yg akhirnya terpisah jua...
papepun its juz my point of view...
what's yours!!

No comments: