Sunday, September 26, 2010

K.e.m.a.l.u.a.n.!!

Ini 1 lg pengalaman aku yg *&^%$#@@#$%^&*!!! ntahlah, aku xtaw cmne nk m'gambarkn keadaan itu...nk kata aku ok saje xjugak...terasa spt org bodoh saje!! Begini jalan cerita dia..once upon a time, aku kuar la b'2 ngan kwn aku ni di Suria KLCC...mmg da plan sehari sblum! dia ajak aku tgk wayang ketika itu 'ADNAN SEMPIT' dia begitu ngefans sgt cite tu..pdhal dia udah nonton cite tu...tu pun da 2 3x katanya...kelass!! aku pulak kire first time yg pertama la bg aku..hahaha!! no hal la..sbb aku xkan tgk cite smpai 2x kat wayang bazir kot wlpn cite tu gempak habis... So pd hari kejadian, aku dgn dia pegi la menonton...diajak nonton pulak kat TGV KLCC...bosan jgk la aku asik2 KLCC coz aku & dia pun keje KLCC gak! aku taw sbb apa dia ajk kesitu..sbb awek dia pun keje KLCC gak...kire sambil menyelam minum air le. aku follow saje lah...lgpun mudah sket klu g KLCC..SO dlm wayang tu aku tgk dia duk pegang hp..ada org call, pd mulanya dia xlayan pastu dia angkat gak...then duk sms..aku xtny plak kan...aku jeling2 je la...smbil nonton!! so abes je cite 'ADNAN SEMPIT' kitaorg kuar..tetiba aku t'nmpak kelibat awek dia...so aku pun bgtaw la dia ni..trus dia kejar awek dia..tarik tangan..aku yg dibelakang ni tgk je la...follow dr jauh je la! xkn la aku ikut kejar skali kan....tu bodoh namanya..haha..dari jauh aku nmpak mcm bergaduh!! so aku biar je la..aku wat nampak xnmpak je...tp org sekeliling perasan kot..sbb membe aku tu jenis gamble..dia tarik awek dia cam nk pelok..Well DRAMA sgt kan!! none of my business! last2 aku yang ditinggalkan sendirian...hahaha...dia duk sebok kejar awek dia..ntah apa hal tah..aku terasa cam malu gak r, mana taw kan ada org perasan ke...td b'2 tetiba sorang2 cam org bodoh keseorangan..hahaha...so aku tggu gak la dlm brp minit...then aku decided nk balik je la...tp sblum tu aku singgah kat auntie anne 'btol ke nama kedai tu' confuse sejenak...aku mengidam nk makan roti yg bersalut chocolate! xingat la nama saintifik dia apa!! then tgh2 beratur membe aku tu call..tny aku kat mana!! argghhhh serba salah aku...aku mls nk layan sebenarnya..aku ingat nk blk je la..tp klu xangkat pe plak dia kata..lgpun dia duk call2 + sms2 aku gak..aku pasrah je la...so berjumpa la aku kembali dgn dia..dia ajak lepak kat luar suria klcc tu..ala kat kolam tuuu...so dia pun cite la...gara2 t'salah anta msj je rupanya...itu saje... perempuan klu cemburu masyaALLAH...buruk bebenor..yg jadi mangsa aku la, hilang trus mood nk jalan2 or shopping...lepas dia xplain kat aku, aku minta diri utk pulang.. [ skema gile ] so korang wat la kesimpulan sendiri...pernah x korang alami apa yg aku alami?? padan muka aku kan..ahhahaah

p/s:- gaya penceritaan yang teramat bolok!! hahaah

No comments: