Sunday, September 26, 2010

H.i.l.a.n.g.~!!


Kadang2 aku rasa aku spt kehilangan didalam diri sendiri..
dulu aku seorang yang ceria, hapy go lucky...
kini masih sama cuma tah ler..aku lebih suka bersendirian..
sebolehnya aku mengelak jika ada yg mencari..
adakah aku menyimpan dendam??
ataupun kematangan hidup melanda diri!
aku tidak tahu mana silapnya aku spt tidak wujud sahaja
dimata teman-teman..!!

adakah aku hanya sandaran shj?
@ perasaan dalaman shj?
aku sedar kekurangan diri...aku tidak handsome, berduit!
sbb itu semakin ramai menjauhi..aku tidak salahkan mereka..
sudah nasib badan..tak selalu kehidupan memihak kita..
sometimes ada dugaan yg perlu kita hadapi..
itulah yang mematangkan kita...
aku tidak kisah tiada kawan klu itulah takdirnya..
aku happy bersendirian..
tiada hati yg perlu dijaga..
tp bila aku mengambil langkah itu..!!
ramai pula yg dtg mencari..
aku serba salah..
selalu disalah tafsirkan..
aku jd keliru
aku hilang
!!

No comments: