Sunday, September 26, 2010

G.u.i.l.t.y.~!!


Aku rasa bersalah pada seseorang ini..
Aku sentiasa sedar bila aku melakukan kesilapan..
Sebahagian diri ini memujuk..Sebahagian lg menghasut!
AKu kalah dgn amarah diri sendiri..
AKu terlalu mengikut kata hati..
Sedangkan aku sendiri pemaaf orangnya..
Tp kerana aku manusia biasa..
Aku turuti bisikan syaitan direjam!!
Aku mmg bersalah..AKu maki hamun..
Aku keluarkan kata2 keji..
walaupun tiada niat dihati...
kerana terlalu marah
telalu mengikut perasaan..
aku telah menghancurkan hati seseorang..
aku sedar terlajak perahu boleh ditarik
tp terlajak kata??
AKu boleh sahaja memohon maaf..
AKu boleh perbaiki kesilapan..
tp yg aku khuatiri disini
adakah kejadian ini akan berakhir selamanya..
atau akan berulang kembali??
kerana aku hanya insan biasa yg lemah..
sbb itu aku mengambil kptsn mengundur diri shj..
biarlah masing2 tenteram menjalani hidup..
aku tidak mahu berdosa lagi melukakan hati dia
kadang2 confuse juga kan..
tp aku harus kuat!!
cukuplah sampai disini..
biar masa menentukan segalanya..

No comments: