Monday, September 20, 2010

R.a.y.a.~!!


Sudahpun 11 syawal..
bermakna sudah 11 hari kita beraya..
tp tahun ini adalah tahun yg plg *&^%$#@
aku xtaw cmne nk menggambarkan raya kali ni...
aku tidak membeli baju raya wlaupun sepasang pun!
pd hari raya p'1 aku cuma memakai suar pendek ngan t-shirt!!
begitu jugak hari raya ke-2...
aku cuma bersuar pendek
malah aku pergi jogging disebelah ptg nya...
begitulah raya yg seterusnya...
aku cuma duduk dirumah goyang kaki
smbil menonton rancangan2 menarik ditb!!...
tidak dinafikan kedatangan sedara mara, teman2,
jiran2 pd hari raya 1 & 2..
tp itu perkara biasa kok! pd waktu itu shj meriah...
aku ada juga beraya dirumah jiran tp itu pun kerna terpaksa shj..
kebetulan aku melepak dgn teman2 diajaknya beraya...
ikut aje la..klu ikutkan hati malas je..
segan kok! tp xnk kecikkan hati org yg mengajak!
so ini jelah 1 satunya rumah aku beraya...
even umah sedara mara pun aku xdtg..
ntah apa la kata mereka kan!!
hmm well ini lah raya aku thn ni...
no gambar-gambar
tersangatlah boring!!
=(

No comments: