Monday, September 20, 2010

K.A.I.N. B.U.R.U.K.~!!


KAIN BURUK!
itulah perkataan yg plg sesuai menggambarkan diri aku...istilah Kain Buruk menyerap semua kotoran...begitu juga aku..aku menyerap sahaja segalanya..perbuatan baik mahupun buruk...kata2 keji & sinis...sikap, tingkah laku, perangai...aku serap semuanya..aku pendam segalanya dlm hati...aku sebenarnya manusia yg plg aneh...sejujurnya aku bukan manusia yg mudah menggambarkan perasaan kpd org lain..aku sedih, kecewa, marah, benci, meluat..aku tidak pernah tunjuk..segalanya ku pendam sahaja...paling busuk yang aku lakukan aku hny mendiamkan diri sahaja..selama mana yang boleh!

Aku manusia yg amat sedar akan diri sendiri! aku tidak bernilai...aku cuma kain buruk!! aku bukanlah intan permata yang boleh menyuarakan rasa, atau mempertikaikan sesuatu.. pedulikah mereka...aku sedar kain buruk spt aku dimana tempatnya... manusia akan mengambil aku, si kain buruk bila ada 'kotoran' dan bila aku sudah menjalankan tugas aku...aku dibuang @ dicampakkan ketepi...aku redha...aku tahu tugas aku, aku taw tempat aku..sebagai kain buruk!! aku pasrah..aku redha...MAAFkan aku jika aku tidak menjalankan tugas dgn sebaiknya..karna aku cumalah kain buruk yg tidak berharga...tersangatlah buruk! tiba masa aku akan dicampak @ dibuang!!..mana ada manusia menghargai kain buruk seperti aku...aku bukan kain sutera yang memerlukan penjagaan rapi, pemerhatian!! aku sangat berbeza...tp yg pasti aku gembira dgn diri aku sendiri..walaupun aku hanya sekadar kain buruk...
=)

No comments: