Monday, November 15, 2010

C.l.a.r.i.f.i.c.a.t.i.o.n.~!


Ok, aku nk wat penjelasan kat sini!
Pada yg mengikuti blog aku [ ada ke? ]
korang pasti ingat aku pernah post entry
title :- BFF & seangkatan dengannya !

SO kat sini aku nak jelaskan kenapa aku bezakan
antara BFF ngan CLOSE FRIENDS ngan KAWAN!

First BFF, bg aku BFF ni tmpt aku cite A-Z
luar dan dalam diri aku ! means zahir & batin la .
Aku share dgn dia apa sahaja .
DUIT, MAKANAN, BAJU, HANDPHONE
apa2 je lah yg boleh di SHARE!
tu maknanya dia mmg BFF aku la an!
sbb tu bg aku BFF ni sorang je dlm hidup . xkan ada 2 3 4 5 org
xkan ko nk cite DARKEST SECRET ko
ataupun your P&C kat 2 3 4 5 BFF kau an!
tak ke nnt org ke 10 11 12 13 14 taw!
lagipun BFF ni boleh BERTUKAR menjadi BIGGEST ENEMY!
Lebih tepat MUSUH dalam SELIMUT!
dia KUNCI KEMUSNAHAN kita .
so klu ko ada 2 3 4 5 org BFF, sanggup ke nk bermusuh?
kalau bermusuhan la . HOPEFULLY NOT la kan!
jarang ada BFF turn ENEMY..
klu ada pun masing2 snyp sbb masing2
meyimpan MOHOR BESAR kan!
=)

2nd pasal CLOSE FRIENDS
ni xpela nk ada sejuta pun. sbb ngan close friends aku SHARE gak
tp dr A-M je la! Tak masuk la P&C or DARKEST SECRET!
BAIK memang BAIK | SAYANG tetap SAYANG
tapi ada limitation la
=)

3rd psl KAWAN BIASA
yg ni ada ke xde ke sama je . BIASA je la .
dah if kita kenal org tu 1 hari pun da jd kawan!
or stakat setahun nampak batang hidung !
xkan kita nk SHARE2 lak an..
just layan biasa je la . secara NORMAL
ye idok?

SO
what do you think?
this is my point of VIEW.
xsuka sudah!
FULLSTOP!

No comments: