Friday, November 5, 2010

i.n.s.e.c.u.r.e


tah kenapa aku berasa sebegitu apabila berhadapan dgn kenalan baru! especially jika kenalan itu aku tidak pernah bersua muka..hanyalah dilaman sembang sahaja..FB, Myspace, Tagged, Ym now Twitter [ br bukak acc. ] sometimes ada antara mereka yg ADD aku ikhlas nk b'kwn rajin komen, anta msj bla3..so aku mcm biasalah melayan dgn BAIK tp kdg2 tu di satu peringkat aku rasa ragu2..tidak pasti or lebih tepat INSECURE la kan..ye La kan, kita xpernah berjumpa.. xtaw hati budi lagi..cmne nk jd CLOSE? kannnn..ada je GIRL/BOY friends cuba merapatkan diri dgn aku...tp aku pula menjarakkan diri aku rasa spt serba salah shj....aku lebih selesa berkwn rapat jika kita sudah berjumpa..ko dah tgk aku cmne..ko da knal aku...mana taw kn dlm gmbr ko puji-puji aku HOT tp bila jumpa?? NAN-ADO..sapa nk jawab! mulalah menjauhkan diri.. hilang tanpa khabar berita...aku SUKA berkwn tp aku xsuka org add aku krn gambar profile!! aku ni kan PHOTOGENIK, dats y la gmbr2 aku chantek..YE KEW?? tp hakikatnya aku ni UGLY, aku takut korang diserang penyakit jantung je..dlm gmbr GORGEOUS, tp dpn2 macam?? bukan merendah diri tp hakikat..mmg mulut b'kata tidak kesah paras rupa la, itu ini tp dlm hati?? hanya kau yg tahu..dats y aku lebih senang b'kwn dgn org yg da kenal aku secara dpn.. wlpn dia org baru..spt contoh rakan kerja..!sbb manusia ni lain2.. rambut je sama color tp hati? aku sedar ada yg xkesah.. open minded...ada yg memilih rupa paras..rupa comes 1st more than attitude | behavior janji kot hot aku kwn je! kannn..? ada je cm2..so SORRY la if kwn2 yg aku xpernah jumpa tu..aku BAIK je ngan korang tp klu nk jumpa atau nk lebih2 sukar sket la..TAPI, jika ada rezeki, jodoh antara kita xkemana jugak kan ok la..aku nk cr jalan nk buang perasaaan INSECURE ni cmne erk? tunjuk ajar ku SIFUU~ =)

No comments: