Tuesday, November 9, 2010

U.n.g.k.a.p.k.a.n.~!!

Salahkah aku menyayangi setulus hati .
Salahkah aku cuba memahami .
Salahkah aku jika mahu jd yg TERBAIK .
Salah aku kah ?

Sampai satu saat . Aku akan pergi .
Aku sudah muak . Aku mengharapkan pengertian .
Aku sentiasa ada . Aku sentiasa menyayangi .
Cukupkah ?
Adakah ia akan berkekalan ?

Mengharapkan ia terus kekal memerlukan kerjasama 2 pihak
Bukan hanya aku bertepuk sebelah tangan
sudah tentu aku tenggelam . sesat !
Xkan aku shj yg perlu paham semua ini?
Kamu?

Kalau kita KASIH . kalau kita SAYANG .
kalau kita CINTA . klu kita RINDU
UNGKAPKAN lah !
biar kita saling mengetahui .
bukan hanya mendiamkan diri . mengharapkan dia mengerti .
mengertikah KITA ?
susah sangatkah utk mengungkapkan ?
mau tggu sampai bila ?
sampai dia mati !
hmm~

No comments: