Wednesday, November 17, 2010

P.a.n.g.s.a.p.u.r.i. P.e.r.m.a.i.~!!


OK lah ini aku nk cite psl kejiranan di flat ni pulak . aku rasa kediaman yang aku menetap skrg ni OK lah . omputih kata 'NOT BAD AT ALL' =) so kwsn ni dipagari . tapi xde plak pakguard .
dlm kwsn flat ni ada court tuk futsal . SORRY no carpet . Lantai simen je yer . NO bumbung . Free air . baru best . kira 1 court boleh main pelbagai aktiviti la . Futsal | Bola Jaring | Lari2 | Sukaneka | macam2lah . ko boleh main anytime je . SIANG MALAM . sampai kau lebam kau mainlah . janji kau hepi . Kat sini pun ada surau . Hari2 dgr org AZAN . hati ni ada jugak terbuka utk pergi . tp wat masa ni belum bersedia lagi . Malulah ngan pakcik2 . hehe . Sembahyang raya pun dibuat kat sini . Tak perlu pegi jauh2 ye . Lain la solat JUMAAT . kenelah g ke masjid . ye idok ? tak jauh pun . tp klu jalan kaki mau jugak belengas 1 badan . Ok back to the story , dlm kwsn flat ni ada kedai gak . tp sayangnya kedai cam hidup segan mati xmau . barang2 berhabuk . aku nak beli pun confuse . klu dah terpaksa nk wat cmnekan . entam sajelah labu ! itulah kemudahan2 yang ada . aku xtaw la klu ada lagi . erm tidak lupa sini ada LIF keh . walaupun 8 tingkat je ! walaupun flat je not apartment or KONDOMINIUM . Flat kau ada ? hahaha . =p

OH, pasal kejiranan kat sini aku tak taw la . aku duduk pun tak sampai sebulan . jiran sebelah umah pun tak kenal lagi . tp dari kaca mata penglihatan aku la kan . kejiranan dia OK kot . seperti contoh raya HAJI . mereka mengorbankan 2 ekor lembu & 1 kambing . wat majlis makan . mereka ada je jemput budak umah aku . Siap bagi KUPON suh amek daging . tp aku tak ambek la . MALU kot . aku tak wat pape . tetiba nk amek daging . Majlis makan pun lagi la . Xkan nk g sorang2 . Wat malu je sorang2 nnt mesti ramai memandang . Papepun penduduk sini memang ROCK la . hehehe . lg 1 kat sini bakal ada pengganti Dato Siti . Budak perempuan jual kuih . Dia akan jerit "kuih...kuih..." manalah tahu kan 1 hari nnt dia ikut jejak langkah Dato Siti . Ok lah . Sampai disini sahaja la . Nak tgk gambar nnt la aku upload . tu pun klu aku rajin la . ok CHOW~

No comments: