Monday, November 15, 2010

O.N.E. & O.n.l.y.~!!


The One and Only BFF yang aku ada kini TIADA lagi . Bukan kerana sudah mati tapi sudah jauh t'pisah . Semakin lama semakin pudar . Semakin lama semakin renggang . Jarang2 'komunikasi . Jarang2 melakukan aktiviti bersama yang pasti akan menjarakkan lagi perhubungan . Bnyk lagi lah perkara yang meruntuhkan persahabatan aku dgn dia . Aku sudah tidak tahu harus dimana lagi ! Tidak tahu salah siapa ! Adakah salah keadaan yang memaksa ? Sudah tertulis tiada rezeki untuk jadi BFF . Terima sahaja dgn redha ! Kehidupan manusia sememangnya begitu . Dimana ada permulaan pasti ada pengakhiran . Begitu juga dgn hubungan p'sahabatan akrab dua insan !

Setelah berfikir masak2, sedalam2nya selama 2 3 hari ni aku nekad utk pergi dari perhubungan ini yang aku rasakan sudah lama terbiar retak menanti belah . Tiada niat untuk mencetuskan KONTROVERSI tapi kadangkala aku harus membuat keputusan supaya hati aku tidak terluka kelak . Apa guna BERTEPUK SEBELAH TANGAN ? Apa guna menanti sesuatu yang tidak pasti ! Mungkin CARA & PANDANGAN kita berbeza . Aku ada pendekatan aku tersendiri begitu juga kamu . Tapi bagi aku kau seperti endah tak endah sahaja pada aku . Kau seakan menafikan akan kewujudan aku . Beginikah caranya kau mengeratkan SILATURAHIM dengan mendiamkan diri? Mengharapkan khabar berita dari kau HARAM tiada! Aku diibaratkan seperti menunggu bintang dilangit jatuh kebumi . HARAPAN lah! Aku SEDIH, KECEWA, PASRAH dgn sikap kau!

Tidak dapat di NAFI kan lagi, kau mmg BFF TERBAIK . Kau mmg BFF yang bagus, bertimbang rasa, BAIK HATI, mmg 1 KERUGIAN jika tidak berkawan dengan kau tp sayangnya dari segi KOMUNIKASI kau FAIL ! Bg kau tidak mengapa tidak berhubungan asalkan aku | kau tahu kita BFF ! CUKUPKAH? Tidak bagi aku . Apa makna BFF bagi kau erk? Apa yg BFF wat ? Duduk mengangkang je kew ? Tunggu aku dah MATI nanti baru kau nk kata MENYESAL la itu ini la . Tapi tidak mengapalah aku pun taknak la berleter panjang ! TIADA GUNA . KAU TETAP SAMA . takde apa yang BERUBAH ! kau tetap DIAM MEMBISU . aku tak kesah la kau nak anggap aku apa . still BFF ke . Kawan Biasa ke . MUSUH ke . it's UP TO YOU ! aku terima sahaja . Lagipun bukan aku sorang je BFF kau kan . BANYAK lagi BFF yang kau nak cara . Ada apa hal aku takda ! KAN ? Aku pun tanak ambil peduli lagi . Mmg ini yg kau inginkn . NO COMMUNICATIONS . Cukup sekadar masing2 tahu kita ni BFF . Jd tak perlu la aku bersusah payah contact kau lagi ! Jimat kredit ! Yeah~

p/s:- so please lepas ni jangan tiba2 hantar msj "hmm the truth is aku rindu kau" | "tetiba je aku rindu kau . hmm"...anta je kat BFF kau yg lain ! nnt bazir plak kedit kau anta kat aku ! OK =)

No comments: