Friday, November 5, 2010

D.e.f.i.n.i.s.i. l.a.g.i.~!


Seperti yg aku bilang aku divide kwn2 aku dlm katogeri
aku ni skema sket, ikut sistem pyramid!
haha.

i. bff la kan [ sentiasa ada 24/7 ]
ii. close friends [ dia baik tp jarang ada ]
iii. school friends [ kwn sek. ren/men ]
iv. college friends [ kwn time blaja IPTA/S ]
v. colleague [ rakan sekerja ]
vi. enemies [ back stabber, liar. 2 face and etc ]

so inilah pembahagian bagi aku
xtaw la korang cmne..ada org anggap sapa yg baik tu bFF dia
tp tidak bg aku..bukan mudah nk berkongsi apa2 dgn ramai
cukuplah sorang je bFF aku kan..
yg lain ttp kwn tp dlm pembahagian atas tu la..
aku ttp LAYAN KORANG dgn BAIK apa..
xde la aku PILIH KASIH & yg seangkatan dgn nya kan..
aku OK sahaja..berhibur semua OK..ye idok?
bila SEDIH sume lari..haha
cuma yg no. 6 tu boleh pegi MAMPUS !
bila ko muncul je KEBENCIAN menguasai diri
tp seb bek la aku ni bkn jenis cepat naik darah..
SABAR-SABAR! klu tak dah lama mendapat habuan depan muka!!
lalalalalalalalalalalalalala [ bad romance ]
=)

No comments: