Sunday, November 21, 2010

D.o.w.n.~!!


Aku down sgt ! Aku taw aku tak sepatutnya seperti ini . Aku sendiri tidak tahu kenapa aku jadi begini . Mungkin kerana terlalu memendam perasaan | memendam rasa ! Semakin lama semakin tidak tertampung lagi . Akhirnya meletup juga dgn cara yg BAIK . KENYATAAN aku BUKAN MANUSIA SEMPURNA ! aku juga ada KELEMAHAN | KEKURANGAN Walaupun begitu aku sentiasa bagi yang TERBAIK untuk sesiapa sahaja | untuk apa jua ! KEKUATAN | KELEBIHAN aku cuma pada keikhlasan aku dalam melakukan sesuatu ! aku tidak pernah berhenti mahupun mengalah . Aku akan berusaha sedaya upaya aku ! Tapi bila hasil yang diinginkan tidak seperti yang diharapkan , aku jadi begitu sedih sangat ! Aku jadi fed up | kecewa | give up . aku MARAH tapi harus pada siapa ? Apa yang KURANG lagi | Apa yang tak cukup ? Diluaran aku tersenyum lebar | ketawa setan tp gundah di hati ? Semuanya aku pendam sendiri . Aku sembunyikan rasa sedih | kecewa | geram ! Pada siapa harus aku luahkan ? Pada siapa aku harus kongsikan ! Aku sendirian hadapi semua ini . Apa daya aku ? Aku bukan sesiapa . Tiada apa yang boleh aku lakukan selain PASRAH ! jalani takdir hidup dgn tabah & sabar . Itupun selagi aku mampu . terasa ingin menjerit sahaja. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~

No comments: