Wednesday, November 17, 2010

t.a.l.e. o.f. f.r.i.e.n.d.s.h.i.p.~!!


Kita berkenalan bukanlah sehari dua .
Tapi sudah 5 tahun lamanya !
Dari kawan di alam siber .
Sehingga menjadi Sahabat Sejati .
Kita menerima diri masing2 seadanya .
Semakin lama semakin erat semakin akrab
Aku sudah mengangap kau sebagai saudaraku sendiri .
Kau ibarat keluargaku . Kita bagaikan abang & adik .
Walaupun terpisah negeri . PAHIT & MANIS dikongsi bersama .
SUSAH & SENANG diharungi bersama .

TAPI sayang kini semua tinggal kenangan .
Dah nama pun manusia .
MANUSIAKAN BERBUBAH !

Semakin lama semuanya semakin pudar .
Kita semakin jauh terpisah .
Aku sudah tidak mengenali siapa kau lagi .
Sikap dan tingkahlaku kau jauh berbeza .
Aku sendiri tidak pasti apa permasalahannya !
Adakah aku yang SALAH @ kau yang bersalah ?
Mungkin tiada siapa yang SALAH .
Lagipun tiada guna menuding jari .
Apa yang kita dapat ! Nothing kan ?
Walaupun ada ketika kita cuba perbaiki kekurangan | kelemahan .
Kita cuba berbaik lagi tapi TIDAK BERHASIL .
Segalanya sudah ditakdirkan . Segalanya sudah ditentukan !
Aku menerima ketentuan ini dengan redha .
Walaupun pada awalnya bukanlah mudah bagi aku .
ye la, selama bertahun2 SUKA & DUKA dikongsi bersama .
Sehingga saat ini aku masih lagi mengenang persahabatan kita .
Kehilangan kau begitu aku terasa . Aku sendirian kini !
Tiada lagi tempat MENGADU !
Suka atau tidak bukan persoalannya .
Apa yang aku tahu aku harus memulakan kehidupan baru .
Aku tidak mahu menoleh kebelakang lagi !
Yang berlalu biarlah berlalu .
Tiada guna dikenang lagi .
Cukuplah berakhir disini .
:-(

p/s: please keep all my secret !
BTW your secret save with me !
DON'T WORRY ~

No comments: