Tuesday, November 9, 2010

S.a.l.a.h. s.i.a.p.a.~?

Aku sedih sangat bila m'baca kisah2 bahagia manusia2 lain .
kenapa nasib aku b'beza dari mereka ?
apa salah aku ? apa kekurangan aku ?
buruk sangatkah aku ?

Aku KALAH dalam PERSAHABATAN apatah lg PERCINTAAN !
teruk kan aku . tiada apa yg boleh DIBANGGAKAN .
xkan ada org akan b'kata "hey itu BFF aku"..
or apa2 shj yg boleh wat aku rasa hepi..
yg aku taw aku org terakhir mereka cari .
itu pun sbb terpaksa .
klu tidak jgn harap la nk cari .
betapa JIJIK nya aku dimata mereka .

Aku pun heran mana silapnya .
Adakah aku terlalu baik ?
mungkinkah kerana kekurangan harta benda & rupa paras
aku dijauhi !

Kadang2 aku terasa ingin pergi sahaja .
aku manusia biasa . aku ada perasaan
klu tidak suka tidak mengapa . Straight to the point !
jgn HIPOKRIT . senangkan .
aku pun tak perlu nk pk kewujudan kamu lg .
jgn biarkan aku merasakan diri ini dipergunakan shj .
aku juga ada tahap kesabaran .
jgn biarkan ia meletus.
pedih nnt !
hmm .

No comments: