Saturday, January 3, 2009

B.o.w.l.i.n.g.~!!


BOWLING COMPETITION~!

Hari nie 3.1.2009 sempena besday membe aku (akmal @ along )...kami b'main bowling b'sama² seramai 7 org...6 lelaki 1 gurl...kami b'main 2 game jew + guna 2 lane...men cross game la so 1st game besday boy juare..dgn jatuhan pin 113...aku lak 103 jew...ingatkn aku daa...coz aku org p'tama strike..then pas2 ada la 2 lg strike tp malangnya kalah gak...haha...so 2nd game aku mau tebus kekalahan..pd p'mulaan game aku agak teruk la mmg da kecewa da..coz 1st frame 3 pin je jatuh coz masuk longkang masa 1st balingan....tp aku ttp kn semangat aku tuk menang...frame ke-4 aku strike tuk kali p'tama..so semangat aku dtg kembali...da dpt rasa sinar kejuaraan tu..hahaa..diikuti strike frame ke-6 dan seterusnya strike frame ke 8 & 9....then last ball gagal...hahaa..so jatuhan pin aku pd game ke 2 ialah 128....& sah la aku pemenang tuk 2nd game...yahoooo..tp bg aku teruk gak la...coz da lama x men..slalunya 140 jatuhan pin & keatas..
spare pown 1x je dlm 2 game tu...hmm i need more practice la kot..hahaa..aku mmg minat sgt men bowling wlpn bukan profesional...ok la here i put some pic..spt bese la kabur coz camera hp jew...x mampu nk bli kamera idaman nikon...hahaha..

Dari kiri (b'diri) : - Dean & aku~!
(duduk) :- Epiq & Besday Boy ( akmal @ along )

ni aku la...jauh je pic...
cam ape tah..tonggek baek punya..hahaa..


Epiq dgn balingan super saiya nya..hahaha....


Ejoo 1st time men katanya...
tp not bad la... usaha tangga esculator..
ahakz.. ;D



Dean compete wit epiq..
so funny...huhuhu..


ni talib...die ni ok gak la...
juz balingan x konsisten je...
klu konsisten lingkup aku.. ;p

ni result 2nd game..
aku amek yg aku nya je la..
hahaa...

eh pic besday boy baling xde ek...
xpe la..aku pown xperasan..
ingat da amek...so game abez dlm kul 10mlm
pastu kami compete men daytona lak..
ala game lumba kete tu...aku kalah tmpt ke 5..
tp bkn yg terakhir la..haha...then g lepaking
smpai umah kul 1pg...daa~!
;)

No comments: