Monday, January 19, 2009

M.a.l.a.y. V.e.r.s.i.o.n.!

Rahsia bulan kelahiran dr Dr. Fadhilah Kamsah:-

JUNE

  1. berfikiran jauh dan berwawasan ( maybe )
  2. mudah ditawan kerana sikap baik ( ye kott )
  3. perangai lemah lembut ( lembut cmne tu?? )
  4. mudah berubah sikap ( of coz )
  5. sangat banyak idea ( sakit otak )
  6. bersikap sensitif ( depend )
  7. otak sentiasa aktif berfikir ( pecah kepala )
  8. sukar melakukan sesuatu dengan segera,
    suka menanguh-nangguh ( taw xpe, haha )
  9. sikap pemilih kerana selalu inginkan yang terbaik dan cerewet ( taw xpe, haha )
  10. cepat marah dan cepat sejuk ( btol neh tp benci la )
  11. suka bercakap dan berdebat ( slalo b'debat )
  12. suka buat lawak dan bergurau ( raja lawak kn, hahaha )
  13. otak cerdas dan berangan-rangan ( mungkin kot )
  14. mudah dan pandai berkawan ( ya ialah ~ suka bangat )
  15. orangnya sangat tertib ( mak saya ajar )
  16. pandai mempamerkan sikap ( tah, no komen )
  17. mudah kecil hati ( ye kew? )
  18. mudah terkena selesema ( jarang kot )
  19. suka berkemas ( wajib~! )
  20. cepat rasa bosan ( taw xpe, so teman kn la..haha )
  21. kurang pamerkan perasaan ( ye pemendam perasaan )
  22. lambat sembuh bila terluka hati ( ye jugak )
  23. suka barangan berjenama ( mesti la, sume org suka )
  24. mudah jadi eksekutif ( xkeje lg )
  25. kedegilan yang tidak terkawal ( degil ke aku?? confuse! )
  26. siapa yang memuji saya adalah musuh saya,
    siapa yang menegur saya adalah kawan saya( depends la )

p/s:-pndgan anda ttg saya sama x cam kat atas??

No comments: