Tuesday, September 1, 2009

12.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

Alhamdulillah hari ini cuaca ok, x hujan..so aku bgon lebih awal jd sempat la aku m'update blog~!! Malam td aku mimpi seseorang yg aku sgt la kenal perangai die...nk kata kawan aku, die xanggap aku kwn daa..sume salah aku...mulut jahat katanya~!! Well da lama aku lost contact dgn die.. yg pelik nya acap kali juga die muncul dlm mimpi aku...kdg2 dingin kdg2 ok...mungkin aku t'lalu rindu kn dia..@pun sebaliknya...aku xtaw la..hope kedinginan antara aku & dia akan pulih kembali.. coz aku xpernah anggap dia musuh krn dia adalah antara insan penting dlm hidup aku...coz dr permulaan aku mmg xsuka die tp bak kata pepatah "Tak Kenal Maka Tak Cinta"...so bile da knal ok la kott..mmg perangai die len sedikit..tp sbg kawan aku b'tolak ansur coz aku taw ada sesuatu di sebalik kelakuan dia..papepun hope die sehat walafiat...pose cukup...or da berubah perangai! Hmm k la aku nk pergi kerja neh "SELAMAT BERPUASA"....

p/s:- hmm xsedap hati plak..sedih.rindu..jiwa kacau..kenangan silam dtg m'jelma!! ;-'(

----------------------BERSAMBUNG--------------------------

So hari ni aku b'buka ngan KFC....coz aku mengidam sgt nk mkn KFC!! tp bile da bli xde semangat plak nk mkn..coz ayam da sejuk..+ mkn kfc sorang2 so cam xbest je...org lain mkn nasi la bla3... tp hari ini aku hepi la jugak, coz kakak2 (skema) kat tmpt keje aku sume cam masuk air gak la..yg laki pun ok gile kentang jugak...aku rasa cam aku ni penting je kat sana..(penting kew) "daus off day ke esok?? olo xbest arr.." "daus ko smbung la kontrak" "daus ko minx la monthly rated" "daus break kul rapa?? break ngan akak la.." "wei, ko mkn ngan aku la..." tu la antara dialog2 yg wat aku mcm penting..mcm je la..hahaha...best borak ngan dieorg wlpn jarak umur b'beza tp tiada batas dlm topic...mcm2 topic aku b'bual...mereka pun open minded je kn...so hepi la..disbbkn itu la aku mau trus b'kerja disitu selagi tiada twrn blaja or keje dr mana2 badan2 @ institusi bla4... hmm btw xsabar nk shopping raya...nk balik kmpung...wahhhh rindunya kampung.. hahaha..
k la.. chow.. muahahahah

No comments: