Friday, September 4, 2009

15.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

t ye aku cite..nk g keje lu..Selamat berpuasa!!!

-----------------------------------------------------------------------------

aku g keje td agak lewat...coz semlm tido kul 3pg...ngantok yg teramat!! bgon pun lewat 8.45... basuh baju lg...9.20a a.m br nk gerak ke tmpt kje..smpai la dlm 9.30!! 10 min je.. tp sbb kene punch card sblum 9.50 a.m tu yg gelabah tetek tuuu..hahaha...

Then Hari ini aku sekali lg b'buka dgn nasi kukus ayam dara...best la!! padan ngan harga die rm6!! air soya kotak besar ros flavoured.. ala yg soya warna pink tu...bkn minum abes yerrr..!! minum suku je...katanya!! hahaha...Hari ini b'buka dgn meriah sekali coz ada lawak antarabangsa yg diwat oleh aku sendiri... disupport oleh 2 3 org...apalg gelak SETAN laaa...abes 1 kantin tu b'gema dgn gelak aku...smpai sume org pndg...cam org gile..smpai merah2 muka... kne marah pun ada.. hahah! tp ttp over...smpai stop jap mkn..ada yg ketawa smpai mengalir air mata.. mmg lwk! k la ...xlarat nk cite lebih lnjut...nk maen poker palace...hahaha..bye muahahaha

No comments: