Saturday, September 5, 2009

16.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!

Alhamdulillah...da 16 hari umat islam b'puasa...t'masuk aku juga...xpernah ponteng lg...xde sbb mau ponteng kn...lgpun ni la masanya nk kurang kn berat badan...hmm k la t aku smbung k.. aku nk g kerja..da lewat neh..papepun "SELAMAT BERPUASA"....

Ntah knp hari ini aku xde tenaga, mood mau kerja...smpai ada org kata "kau ni kenapa??..xbgon tido lg ek??" "lemau la ko ni"... bla3..aku pun xtaw kenapa...arini mmg aku cam xbtol sket... haha. wat keje lembab..menguap 800x..hahaa..smpai aku t'pk nk bukak pose je..mls nk pose.. penat lemah lemau sume ada...tp kau org taw la aku kn..wlpn cam2..aku ttp ceria..wat lwk bodoh. gelak setan tu perkara bese...yg kelakarnya siap ada org kata "ko xmkn ubat ye arini".. hahaha.. then hari ini ada p'kara plg mengejutkan aku.. adalah kwn aku sorang neh beria2 mau taw aku kerja kat mana...bgs2 je die kn..hahaha..pdn muka xjumpa cari aku... ;-p

Hmm arini aku kembali kpd menu lama...Nasi dage..badak berendam!! then membe bg paru dlm erti kata lain "lempung"... best la jgk..air xperlu la mention...korang yg duk ngan famili mesti meriah kn b'buka..mcm2 ada..aku terasa nk mkn murtabak kat kuantan la..kat sini xbest... da la kecik mahal xsedap plak tuu.. hahaha..k la bye!! mUahahaah..

p/s:- pntg ke nk taw aku keje kat mane???

No comments: