Sunday, September 6, 2009

17.t.h. R.A.M.A.D.H.A.N.~!!


Hai semua...b'jumpa lg kita didalam ramadhan-17..hahaa...arini awal aku bgon demi nk post blog! Lgpun arini xpyh basuh baju coz esok cuti...so esok la basuh...hope arini segar la ye..xnk lemau2 lg.. haha... Semlm aku tido lewat gak 2.40 a.m cam2...ada kesilapan teknikal sket..! Aku amat b'harap sgt mimpi yg best2 menjelma tp tah xde pun...aku tido mampus..!! klu umah t'bakar hangus je aku dlm umah tu. Penat la katakan...aku xtaw la puasa aku ni cmne..coz sahur xpernah nk bgon....dah aku nk wat cmne?? if bgon pun nk mkn apa?? so better xpyh bgon..Yg kat atas tu maksud t'sirat dr nama aku...aku wat kat facebook...btol @ x anda yg menilainya...tp bg aku cam btol je..hahaha!! Aku edit gmbr kat atas tu dgn suka suki aku..different dr bentuk asl facebook.. ko taw la kn cmne kat facebook..korang g tgk sendiri kat facebook aku cmne susunan tu...xbest!! mohdnu (atas) rfirda (tengah) us (bawah).. so cam kelakar..tu aku edit bg elok...k la u oll "SELAMAT BERPUASA"...

--------------------------------------------------------------

Hari ini menu tuk b'buka different sket..Mee Goreng Mamak..Air Peel Fresh Mango! Hmm syg nya mee tu xbesh..xde ayam pun..juz mee, telur, tauhu..ape kejadahnya..?? aku mkn xabes la.. seb bek ada kuey karipap & keria..kuey pun mahal 2 bijik = RM1..!! saiz sama je..lepas mkn spt biasa b'sembang2..gelak setan br masuk keje balik..fuhh lega, sok plak cutii...voley bangon lmbt. hahaa..k r c u later..muahahahaa

No comments: